MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Rusza wspólna promocja Trójmiasta [wideo]

Redakcja
- Wspólna promocja Trójmiasta i Pomorza jest faktem - zapewnia wicemarszałek Struk. W najbliższym czasie ruszy portal poznaj3miasto.pl, a autostrada A1 nosić będzie nazwę Amber One!

Wicemarszałek województwa pomorskiego Mieczysław Struk zwołał konferencję prasową, żeby poinformować, że nie jest prawdą, jak sugerowały w ostatnim czasie trójmiejskie media, że nie istnieje wspólna promocja Gdańska, Gdyni i Sopotu.

- Ostatnie komentarze w mediach na temat tego, że nie ma współpracy w promocji Gdańska, Gdyni i Sopotu były dla nas bolesne. Chcemy pokazać, że tak nie jest - mówi Mieczysław Struk.

Komentarze te dotyczyły bannera, który wisi na dworcu centralnym w Berlinie i reklamuje tylko Gdańsk i Gdynię.

- Chcę przypomnieć, że całe stoisko za które odpowiadaliśmy na targach w Berlinie było zorganizowane przez województwo pomorskie i tam prym wiodło miasto Gdańsk i szereg organizacji turystycznych - dodał wicemarszałek województwa, Mieczysław Struk.

Na konferencji Wojciech Kreft, dyrektor Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej zaprezentował dotyczasowe kampanie promujące Trójmiasto oraz projekty, które ruszą w najbliższym czasie.

Poznaj3miasto.pl i nowy spot reklamowy

- "Potrójna dawka emocji, jedno Trójmiasto" to przekaz, którym chcemy przede wszystkim dotrzeć do młodych mieszkańców całego kraju. Jednak warto pokazać ten materiał mieszkańcom naszego regionu. Czasami nie uświadamiamy sobie, ile aktywności i ile wydarzeń jest w naszym miastach - mówi Wojciech Kreft.

Na ukończeniu jest też nowy portal internetowy, który będzie promował Trójmiasto. Zobacz najnowszy film promocyjny:

- Trzy miasta, jedna strona - pytaliście czy to możliwe. Chcemy zaprezentować portal "poznaj3miasto.pl i całe Pomorskie", dla turystów, ale tu akcentem nie będzie turystyka zakupowa tylko pokazanie oferty całego naszego regionu - mówi Kreft.

Portal, który oficjalnie ruszy 17 kwietnia, ma być przedsionkiem do zintegrowanego systemu informacji turystycznej województwa pomorskiego, które ma powstać pod koniec 2010 roku.

- Wtedy, w całym województwie będą kioski multimedialne i jeden wspólny serwis internetowy, obejmujący swoją merytoryczną wartością cały region - zapewnia Kreft.

Autostrada A1, czyli Amber One

Wszyscy kierowcy z obcą rejestracją, którzy będą wjeżdżać na autostradę A1 będą otrzymywać mapę atrakcji turystycznych, która została wydrukowana w nakładzie 200 tys. egzemplarzy.

- Chcemy promować autostradę A1, jako autostradę bursztynową. Uzyskaliśmy już zgodę Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad na ustawienie dwóch tzw. pylonów, dużych makiet w kształcie bursztynu - mówi Mieczysław Struk.

Jest już też zgoda wszystkich województw, przez które będzie przebiegać autostrada, na to, żeby taka nazwa była wykorzystywana.

Ekspansja promocyjna w Skandynawii

Jak zapewniają Struk i Kreft, dowodem na to, że wspólna promocja istnieje są liczne kampanie promocyje realizowane przede wszystkim w Niemczech, Skandynawii i Wielkiej Brytanii. Chodzi o kampanię "Shopandsee", która promowała i promuje region, jako miejsce atrakcyjne do zwiedzenia i zrobienia zakupów. Ważnym jej elementem jest portal internetowy www.shopandsee.eu, który odwiedziło do tej pory ponad 240 tys. osób.

Na ten rok Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna przygotowała kampanię promocyjną w dwóch największych miastach Skandynawii. Do tamtejszych gazet codziennych zostanie dołączony insert, który w nakładzie 330 tys. sztuk dotrze do mieszkańców Sztokholmu i Oslo i będzie kosztował 310 tys. zł.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jaga i Śląsk powalczą o mistrza!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto