Dzięki temu rozwiązaniu, także przepływ dokumentów pomiędzy wydziałami urzedu znacznie się przyspieszy, przez co sprawy maja być załatwiane szybciej.
Przy wejściach do Urzedu zainstalowano już tzw. infomaty, dzięki którym klient odwiedzający urząd uzyska m.in. informacje o kompetencjach poszczególnych wydziałów oraz dostęp do stron internetowych administracji rządowej.
Koszt wprowadzenia tego projektu, ponad 2 mln zł, został w 75 proc. sfinansowany ze środków unijnych, pozostałe 25 proc. pochodzi z budżetu państwa.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?