"Pulze miast" - kampania prowadzona w pięciu miastach
"Pulze miast" to kampania, w której ramach powstał oryginalny kawałek muzyczny Igora Walaszka, znanego też jako IGO - "Puls miast". Nawiązuje do pulsującego rytmu Krakowa oraz prezentuje archiwalne nagrania z kronik, które podkreślają miejskie korzenie tego projektu.
Jaki jest puls Gdańska? Z tymi dźwiękami się kojarzy
Wśród miast, które znalazły się w badaniu, jest też Gdańsk. Okazuje się, że nadmorska miejscowość "ma swój charakterystyczny rytm, puls - dźwięki są powtarzalne". Respondenci, którzy wzięli udział w badaniu, nie mają wątpliwości, że charakterystyczne dźwięki miasta to:
- szum fal - 53 proc.
- odgłosy mew - 22 proc.
- samochody i tramwaje - 16 proc.
Gdańsk kojarzy się respondentom z jazzem, szantami, muzyką sakralną i barokową. Oprócz tych gatunków, badani kojarzą go także z trąbką, dzwonami, jarmarkiem św. Dominika i muzyką carillonową.
"Pulze miast" - kiedy przeprowadzono badanie?
Badanie jakościowe zostało zrealizowane na zlecenie
marki Pulzew dniach od 19 do 22 grudnia 2022 roku przez SW Research Agencję Badań Rynku i Opinii metodą wywiadów online – triady. Badania ilościowe realizowano w dniach od 3 do 12 stycznia 2023 roku metodą wywiadów online (CAWI).
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?