Trasa Słowackiego: Budowa węzła Marynarki Polskiej. Będzie największe rondo w Polsce [ZDJĘCIA]

Jacek Wierciński
- Długie, 90-metrowe perony szerokie na ponad 9 metrów, wyposażone w trzy wiaty każdy i obsługiwane przez podziemne tunele pozwolą nie tylko zatrzymać się równocześnie dwóm tramwajom "jeden za drugim", ale i  sprawnie przejść na stadion, nawet dużym grupom fanów bez utrudniania ruchu samochodowego - zapowiada Magdalena Skorupka-Kaczmarek, rzeczniczka nadzorujących budowę Gdańskich Inwestycji Komunalnych.
- Długie, 90-metrowe perony szerokie na ponad 9 metrów, wyposażone w trzy wiaty każdy i obsługiwane przez podziemne tunele pozwolą nie tylko zatrzymać się równocześnie dwóm tramwajom "jeden za drugim", ale i sprawnie przejść na stadion, nawet dużym grupom fanów bez utrudniania ruchu samochodowego - zapowiada Magdalena Skorupka-Kaczmarek, rzeczniczka nadzorujących budowę Gdańskich Inwestycji Komunalnych. Tomasz Bołt
Przy PGE Arenie trwa budowa węzła Marynarki Polskiej. Rondo ma mieć tam aż 130 metrów średnicy, a ruch odbywać się będzie na trzech poziomach. Kibice wysiądą równocześnie z dwóch tramwajów.

Wjazd samochodem do centrum niemożliwy?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie