Na markach Reserved i Cropp najprawdopodobniej się nie skończy. Gdańska spółka giełdowa LPP myśli już o stworzeniu kolejnej. Plany te to wynik powodzenia wprowadzonej ostatnio na rynek marki Cropp, która radzi sobie coraz lepiej. Według planów zarządu, przychody ze sprzedaży odzieży tej marki mają wynieść w tym roku 5 proc. rocznych planów spółki. Tymczasem zapowiada się, że skończy się na 7.
Już po czterech miesiącach Cropp przyniósł bowiem 10 mln zł przychodów. W przyszłym roku będzie już można mówić o zysku. Wtedy też ma zapaść decyzja, czy LPP stworzy kolejne ?dziecko?. Na razie spółka nie chce zdradzać, do kogo byłaby skierowana nowa kolekcja. Być może tym razem do starszej klienteli? Zanim się tego dowiemy, LPP planuje rozwój istniejącego już Croppa - w kraju i za granicą.
W pierwszym półroczu grupa LPP wykazała 9,1 mln zł zysku netto. Zanosi się, że liczba ta będzie rosła.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?