- Przewodnim hasłem tegorocznej edycji jest "Czas na zmianę". Chcemy, aby idea ta stała się bliska mieszkańcom Polski, dlatego to w ich ręce oddajemy decyzję o wyborze miejsca do malowania. Liczymy, że wyzwanie Let’s Colour podejmie jak największa liczba miast i regionów – wyjaśnia Piotr Cywiński, przedstawiciel marki Dulux.
O tym, które placówki zostaną wybrane i zdobędą nowe oblicze, zdecydują sami internauci. To oni bowiem będą głosować na najlepsze lokalizacje.
- Mechanika jest niezwykle prosta. Za pomocą specjalnej aplikacji dostępnej pod adresem www.facebook.com/DuluxLetsColourPolska każdy może zaproponować obiekt do odmalowania. Wystarczy przesłać jego zdjęcie wraz z wymiarami. Do tego należy dołączyć uzasadnienie, dlaczego dana lokalizacja warta jest odmalowania oraz propozycję ewentualnego projektu. Przewidywana powierzchnia to maksimum 200m2 - tłumaczą organizatorzy akcji.
Szkoły i przedszkola można zgłaszać do 3 czerwca. Więcej informacji o akcji znajduje się na stronie www.duluxletscolour.pl
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?