Sieć komórkowa Plus rozpoczyna walkę o młodych klientów. Orężem w wojnie jest... rozrywkowy misiek Plush, którego życiowe motto brzmi "wolność bez konsekwencji", co w telefonii przekłada się na nielimitowane rozmowy, smsy do wszystkich sieci i darmowy internet.
Nowa oferta jest skierowana do osób w wieku 16-24 lat. Plush jest młodzieżowy, rozrywkowy i niesforny. Hasło kampanii promocyjnej zostało stworzone z myślą o nastolatkach, którzy jak wynika z badań chcą dostarczać sobie przyjemności bez żadnych konsekwencji. Plush ma być bliski ich wartościom tak, aby mogli się z nim utożsamiać.
Czytaj też: Queen Symfonicznie zagra 14 grudnia w Filharmonii Bałtyckiej [bilety]
Koncepcja marki została przygotowana przez agencję Scholz&Friends. Opiera się ona o postać Plushaka, który "jest królem życia i urodzonym hedonistą", "ma mnóstwo przyjaciół, nie tylko na FB", skacze ze sceny, jeździ na longboardzie, potrafi nieźle rymować", a "podryw to jego hobby".
Plus ma 13,9 mln klientów, z czego ponad 6 mln z nich korzystało z oferty na kartę. Na rynku pozostanie dotychczasowa oferta Plusa na kartę. Zostanie ona wzbogacona o nowe pakiety.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?