Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w Trójmieście - serwis specjalny |
Kampanię można oglądać przez cały styczeń w dziewięciu miastach Polski. - Pretekstem kampanii były badania opublikowane w listopadzie ubiegłego roku przez Gazetę Wyborcza "Czy mieszkańcy Polski lubią swoją stolicę?” - informuje Urząd Miasta Warszawy.
Na zdjęciach przedstawione zostały motywy, które mają "zbliżyć" inne miasta do stolicy. Jak podaje UM Warszawy kampania ma zachęcić ludzi do odnalezienia swojego miejsca w stolicy.
- Fatalny layout i liternictwo pokazują, że nawet najlepszy pomysł można niewielkim wysiłkiem popsuć - powiedział Dziennikowi plakacista Andrzej Pągowski, który jest autorem kampanii promocyjnej Krakowa.
A jak Wam się podoba kampania?
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?