Węglowodany, które powinny znaleźć się w twoim jadłospisie

abcZdrowie.pl
abcZdrowie
Poznaj najlepsze źródła węglowodanów

Węglowodany to składniki odżywcze, które regulują pracę układu pokarmowego i odpowiadają za nasz nastrój. Oto produkty węglowodanowe, które powinny znaleźć się w jadłospisie. Sięgaj po produkty z błonnikiem, który syci i wspomaga trawienie. Na pewno nie wiedziałaś, że popcorn to pełnoziarnisty produkt. Wybierz ten do samodzielnego prażenia, a unikniesz nadmiaru soli i tłuszczu. Jagody mają w swoim składzie wiele przeciwutleniaczy i witamin. Banan ma dużą ilość błonnika i ważnej dla wielu funkcji witaminy B6. Fasolę i produkty owsiane również warto umieścić w swoim planie posiłków.

WIĘCEJ NA TEMAT W SERWISIE abcZDROWIE.pl

Wsparcie redakcyjne od:

Rozmowa z Mariuszem Rumakiem po meczu Polska - Ukraina 2:2 U19

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie