Mimo problemów działaczom Wybrzeża nie można odmówić jednego - aktywności w zakresie promocji klubu. - Ubiegłoroczna frekwencja nie była dla klubu satysfakcjonująca. Na to wpłynęła jednak postawa zespołu, dlatego kibice niejako odpływali z trybun. W tym sezonie jedziemy po awans i wierzymy w to, że nasze wyniki będą dużo lepsze i przyciągną na stadion większą rzeszę fanów - mówi Grzegorz Rogalski, rzecznik prasowy Wybrzeża.
- Gdańsk jest miastem, gdzie mamy kilka drużyn na wysokim poziomie. Nie chodzi nam o to, by sobie nawzajem wyrywać kibiców, tylko o to, by dotrzeć do jak największej liczby odbiorców - kontynuuje Rogalski.
Wzmożona działalność włodarzy na polu promocyjnym rozpoczęła się na dobre z początkiem lutego. Pierwsza poważna kampania nosiła tytuł "Zostań agentem klubu!". Każdy fan żużla w Gdańsku mógł się związać z zespołem i pozyskiwać w jego imieniu sponsorów. Za podpisane umowy czekały oczywiście prowizje.
Pomeczowe wypowiedzi po meczu Włókniarz - Sparta
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?