Z Gdańska zniknęły reklamy. Tak uchwała krajobrazowa zmieniła przestrzeń miejską

Artur Kopecki
Przemyslaw Swiderski
Trzy lata temu Gdańsk przyjął uchwałę krajobrazową, które reguluje umieszczania reklam w przestrzeni publicznej. Czy rewolucja przyniosła efekt? Zdecydowanie tak! Zniknęły wielkopowierzchniowe reklamy, które niekiedy przysłaniały całe budynki, a wszystkie banery i plakaty, które często w dość jarmarcznej formie zalewały przestrzeń, teraz przybrały nieco bardziej uporządkowaną formę. Fanpage Pogromy Reklamozy przygotował porównanie, jak poszczególne budynki wyglądały przed wprowadzeniem nowych przepisów i po. Zobaczcie, jak zmienił się Gdańsk!

Południowokoreańska oferta budowy elektrowni jądrowych.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie