Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Zamieszanie z kontami na PKO BP. Następna próba wymuszenia danych i kradzieży

pb
Paweł Lacheta/Express Ilustrowany
Dostaliście na maila wiadomość od PKO BP i tym, że Wasze "Konto jest zablokowane"? Uważajcie, to próba wymuszenia danych.

O próbach włamań na konta klientów PKO BP słyszymy od dawna. Oszuści regularnie wyłudzają pieniądze za sprawą nieprawdziwych wiadomości e-mail, które trafiają do klientów. W mailu jesteśmy informowani, że zablokowano nam konto, a sam nadawca prosi o nie odpowiadanie na wiadomość. Nie inaczej jest tym razem:

"Twoje konto jest zablokowane

Otrzymaliśmy wiele nieudanych prób logowania ze swojego konta online.
Dla Twojego bezpieczeństwa, mamy zablokowane konta.

Aby przywrócić dostępu on-line kliknij: Zaloguj się do iPKO i kontynuować proces weryfikacji.

Prosimy nie odpowiadać bezpośrednio na tego automatycznie generowanych wiadomości e-mail.

Z powazaniem,
PKO Bank Polski".

Taką informację może otrzymać tysiące klientów banku. Po kliknięciu w podany link przekierowuje nas na rosyjską stronę, którą najprawdopodobniej prowadzą oszuści. Bądźcie czujni, a wszelkie próby oszustwa zgłaszajcie do banku.

Zobacz materiał o oszustwach metodą "na wnuczka"

kurierlubelski.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto