Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Złota kampania Sądu Ostatecznego nagrodzona

red.
We wtorek wieczorem, 7 listopada, podczas trzeciego warszawskiego przeglądu „Muzeum widzialne” Muzeum Narodowe w Gdańsku otrzymało dwie nagrody za sposoby promocji dzieła „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga.

Podczas przeglądu przyznano Muzeum Narodowemu II nagrodę w kategorii Kampanie promocyjno-marketingowe za projekt „Złota Kampania promująca obraz Sąd Ostateczny Hansa Memlinga” oraz III nagrodę w kategorii Identyfikacja muzeum za projekt „Identyfikacja wizualna obrazu Sąd Ostateczny Hansa Memlinga”.

Zobacz: Złoty tramwaj w Gdańsku promuje... "Sąd Ostateczny" [ZDJĘCIA]

Warto przypomnieć, że kampanię rozpoczęto 29 czerwca. Została ona podzielona na dwie części: teaserową, zaciekawiającą odbiorców, wzbudzającą zainteresowanie, oraz część wyjaśniającą. Wśród działań związanych z Sądem Ostatecznym gdańszczanie widzieli plakaty wywieszone m.in. na przystankach czy złoty tramwaj, kolorem nawiązujący do dzieła Memlinga. W mediach społecznościowych natomiast pojawiały się wpisy oznaczone hasztagami: #jedenze100 #oneof100 #Memling #SądOstateczny #TheLastJudgement. Kampanię przygotowała firma TOFU Studio.

Działania związane z promocją „Sądu Ostatecznego” będą też kontynuowane w przyszłym roku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto