Podczas przeglądu przyznano Muzeum Narodowemu II nagrodę w kategorii Kampanie promocyjno-marketingowe za projekt „Złota Kampania promująca obraz Sąd Ostateczny Hansa Memlinga” oraz III nagrodę w kategorii Identyfikacja muzeum za projekt „Identyfikacja wizualna obrazu Sąd Ostateczny Hansa Memlinga”.
Zobacz: Złoty tramwaj w Gdańsku promuje... "Sąd Ostateczny" [ZDJĘCIA]
Warto przypomnieć, że kampanię rozpoczęto 29 czerwca. Została ona podzielona na dwie części: teaserową, zaciekawiającą odbiorców, wzbudzającą zainteresowanie, oraz część wyjaśniającą. Wśród działań związanych z Sądem Ostatecznym gdańszczanie widzieli plakaty wywieszone m.in. na przystankach czy złoty tramwaj, kolorem nawiązujący do dzieła Memlinga. W mediach społecznościowych natomiast pojawiały się wpisy oznaczone hasztagami: #jedenze100 #oneof100 #Memling #SądOstateczny #TheLastJudgement. Kampanię przygotowała firma TOFU Studio.
Działania związane z promocją „Sądu Ostatecznego” będą też kontynuowane w przyszłym roku.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?