Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

3camp w Gdańsku: Debata "Social media a biznes"

anna.walicka
anna.walicka
Wraz z rozwojem Internetu świat stał się globalną wioską. Dzięki Facebookowi, Naszej klasie czy Twitterowi wiemy co słychać u naszych znajomych na drugim końcu świata i to bez drogich rachunków za telefon.

Codziennie kilkanaście milionów ludzi  rozpoczyna swój dzień od kawy i spojrzenia na wall'a.  A w tym czasie marketingowcy i specjaliści od sprzedaży zastanawiają się czy możliwe jest wykorzystanie danych zawartych w serwisach społecznościowych dla celów biznesowych.

We wtorek, 10 stycznia zastanawiać się nad tym będą także polscy specjaliści – ludzie reprezentujący firmy z sektora social mediów. Podczas debaty poszukiwać będą odpowiedzi na pytania: w jakim celu dokonywać analizy danych zawartych np. na Facebooku i jak to robić? Czy da się fenomen serwisów społecznościowych przełożyć na komunikację dla wybranych podgrup takich jak duże korporacje, gdzie żadne obecne narzędzia nie sprawdzają się z taką skutecznością?

- Nie ma ani w Polsce ani na świecie nikogo kto wiedziałby w jakim kierunku nastąpi rozwój serwisów społecznościowych. Brak jest takiego społecznościowego Nostradamusa. Nasza debata będzie więc raczej platformą wymiany doświadczeń – wyjaśniają Marek Trojanowicz i Mirek Wąsowicz, organizatorzy przedsięwzięcia.

W styczniowej debacie swój udział zapowiedzieli:
• Kornel Kulisiewicz - cheesecat.com
• Marta Szczepańska socializer.pl
• Natalia Hatalska - hatalska.com
• Mariusz Składanowski - demotywatory.pl
• Jaromir Działo - topicmarks.com
• James Yancey - ignitionone.com
• Marek Trojanowicz - www.inteliwise.com/pl

3camp to cykl comiesięcznych spotkań- konferencji pasjonatów i pracowników branży IT w Trójmieście. Każde spotkanie jest podzielone na dwie części: formalną, czyli cykl 3-4 prezentacji oraz nieformalną - rozwijanie tematu i wymiana doświadczeń przy kawie. 


Podejmowana tematyka jest dość szeroka i obejmuje zarówno e-marketing, e-commerce, poprzez SEO, SEM, web projektowanie, nowe technologie jak i tworzenie i finansowanie firm działających w Internecie. Pierwsze spotkanie odbyło się we wrześniu 2007 roku i stało się już niemal tradycją. Każda konferencja gromadzi około 150 - 200 uczestników. Wydarzenie jest wspierane przez firmę Gratka Technologie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto