Po artykule w Gazecie Wyborczej opisującym skandaliczne zachowanie kontrolera biletów w jednym z gdańskich tramwajów o firmie Renoma w Trójmieście znów zrobiła się głośno.
W internecie zawrzało, demonstrowano pod Urzędem Miejskim w Gdańsku, a redakcja Polski Dziennika Bałtyckiego zorganizowała nawet spotkanie władz firmy z gdańskimi urzędnikami. Zapomniano o jednym - nie dano głosu zwykłym mieszkańcom, czyli tym, którzy podróżują komunikacją miejską najczęściej.
MMTrójmiasto chce wypełnić tę lukę i uruchamia akcję "Pasażerowie pytają, Renoma odpowiada". Komentujcie ten tekst, wpisując pytania, które chcielibyście zadać Renomie. Macie czas do końca niedzieli (29 czerwca). Następnie pytania zostaną przesłane do z-cy dyrektora Renomy, Sławomira Pujszo, który obiecał nam przygotować odpowiedzi.
Zanim zadasz pytanie, przeczytaj regulamin.
**Zapraszamy do wirtualnej debaty!
Czytaj też:
**
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?