- Ten automat na ul. Długiej bezczelnie mnie okradł! Wrzuciłem 8 zł, ale nie dostałem medalu, a po wciśnięciu jedynego przycisku, wydał mi, nie wiadomo dlaczego, 3 zł - denerwuje się Franciszek Helta.
- Strażnik, u którego interweniowałem, powiedział tylko, iż oni już to zgłaszali, ale maszynę wystawił Urząd Miasta Gdańska i nic w tej sprawie mi nie pomogą! - dodaje.
Czytaj też:Samoobsługa na gdańskim lotnisku? Czemu nie!
Jak się okazuje, za automaty wydające pamiątkowe medale, które mają propagować wartości historyczne, kulturowe i krajobrazowe naszego kraju, odpowiada wyłącznie firma Złota Polska z Bolechowic.
Zgłaszajmy awarię
Właściciele firmy twierdzą natomiast, iż obecnie w urządzeniach wydających monety zainstalowane są rzutniki najnowszej generacji, które mimo wszystko bywają wrażliwe... na pogodę.
- Czasem, gdy jest wilgotno lub wrzucane pieniądze są tłuste, automaty przestają działać. To tylko maszyny - twierdzi właścicielka firmy Magdalena Burzyńska. - Na każdym z automatów jest jednak numer telefonu +48 513 066 400, pod który należy dzwonić, gdy dochodzi do awarii. Gdy uwzględnimy reklamację, monetę przesyłamy bezpłatnie.
Pracownicy ochrony w Dworze Artusa, Muzeum Bursztynu czy Twierdzy Wisłoujście, gdzie znajdują się automaty, przyznają, że czasami awarie zdarzają się, ale szybko przyjeżdża serwis, który je naprawia.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?