Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Badanie opinii: Obraz Urzędu Miejskiego w Gdańsku jest wysoce pozytywny

Redakcja
- Wyłaniający się z badań obraz Urzędu Miejskiego w Gdańsku jest wysoce pozytywny i można zaryzykować twierdzenie, że niewiele urzędów w Polsce może się poszczycić tak wysoką oceną wśród swoich klientów - brzmi podsumowanie badań przeprowadzonych przez PBS DGA.

PBS DGA (Pracownia Badań Społecznych) przeprowadziła badanie na początku grudnia 2008 roku, na zlecenie Urzędu Miejskiego w jego trzech lokalizacjach. Najczęściej załatwianymi sprawami były kwestie związane z rejestracją pojazdów, ewidencją ludności, prawem jazdy oraz nieruchomościami i geodezją.

Sprawność obsługi i ocena urzędników

- Aż pięciu na sześciu respondentów (86 proc.) oceniło sprawność obsługi klientów dobrze lub bardzo dobrze. Przeciwnego zdania było zaledwie 4 proc. ankietowanych - czytamy w raporcie. Pozostałe 10 proc. osób sprawność obsługi oceniła jako "przeciętną".

Wbrew powszechnym stereotypom, świetnie wypadli gdańscy urzędnicy. 93 proc. mieszkańców pozytywnie oceniło ich pracę, z czego 73 proc. wystawiła ocenę bardzo dobrą, a 20 proc. dobrą. Tylko 3 proc. petentów oceniło ich źle lub bardzo źle.

Jak ocenia Pan/i pracowników UM w Gdańsku pod względem kompetencji?


Jak ocenia Pan/i pracowników UM w Gdańsku pod względem zaangażowania w wykonywane zadania?


Jak ocenia Pan/i pracowników UM w Gdańsku pod względem terminowości załatwiania spraw?



Jak ocenia Pan/i pracowników UM w Gdańsku pod względem kultury osobistej?


Propozycje usprawnień Urzędu Miejskiego w Gdańsku

  • 64 proc. - nic bym nie zmieniał
  • 12 proc. - więcej stanowisk, okienek
  • 12. proc - nie wiem
  • 4 proc. - zmniejszenie kolejek, szybsza obsługa
  • 4 proc. - nie wiem
  • 3 proc. - większy parking

- Dążymy do doskonałości w zakresie świadczonych przez nas usług. Obecnie kładziemy nacisk na rozwój i sprawne działanie e-administracji, żeby zminimalizować konieczność bezpośrednich wizyt mieszkańców w urzędzie - podkreśliła podczas spotkania Danuta Janczarek, sekretarz Miasta Gdańska.

- Bardzo wysoko oceniono wszystkie badane elementy: ogólną jakość obsługi, ocenę obsługującego urzędnika, a także elementy szczegółowe: kompetencję, zaangażowanie w wykonywane zadania, kulturę osobistą, terminowość, otwartość oraz życzliwość - czytamy w podsumowaniu raportu.

Ferie zimowe | Walentynkowe imprezy i konkursy | Pamiętnik Baltic Areny
od 7 lat
Wideo

Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto