Co ciekawe, do współtworzenia kampanii "Gdańsk. Wyjdź poza ramy. Dotknij wolności" zaproszeni zostali mieszkańcy. Specjalnie na jej potrzeby powstał serwis Beyond The Frame, gdzie wszyscy chętni mogą nagrać pięciosekundową wypowiedź, która ma dotyczyć wolności, miłości czy pasji. Swoje nagranie można zmiksować z innymi i opublikować na Facebooku.
Nagraj coś dla Gdańska
- Z nagrań internautów zaproszony przez Gdańsk znany kompozytor stworzy pełnowymiarowy utwór, traktując każdą dźwiękową próbkę jako osobną nutę - informuje Grażyna Adamska z gdańskiego magistratu.
Na czym konkretnie będzie polegała kampania "Gdańsk. Wyjdź poza ramy. Dotknij wolności"? Miasto od połowy października przez rok będzie bardzo mocno promowało Gdańsk, jako miejsce przyjazne wszelkim działaniom, które wychodzą poza tytułowe ramy.
- Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Gdańska, zwiększenie jego rozpoznawalności w kraju i za granicą oraz popularyzacji miasta, jako atrakcyjnej destynacji turystycznej, kulturowej i sportowej. Etap kampanii zaplanowany na 2012 rok będzie związany z promocją turystyczną Gdańska w kontekście EURO 2012 - dodaje Adamska.
Iza i Justyna przełamały bariery, teraz namawiają do tego innych
Oprócz interaktywnej strony internetowej, godne pochwały jest także zaproszenie do akcji dwie osoby, które jak nikt inny wpisują się w nowe hasło promocyjne miasta.
Twarzami akcji będą
Iza Sokołowska, o której pialiśmy niejednokrotnie, oraz Justyna Dziechciarska. To tancerka, która wygrała walkę o życie z nowotworem i o synka z mężem, czym ekscytowała się cała Polska. Dziś Iza wróciła do tańca i swoją postawą pokazuje czym jest walka o swoje. Justyna Dziechciarska jest z kolei młodą, utalentowaną malarką, która jest autorką imponującego muralu "Dywizjon 303" na gdańskiej Zaspie. Dokonała tego z ogromnym lękiem wysokości.
Oprócz tego, w największych polskich stacjach telewizyjnych zostanie wyemitowany spot reklamowy, reklamy pojawią się także w ogólnopolskich serwisach internetowych. Warto wspomnieć, że reżyserem spotu jest Drew Lightfoot, znany z reklam Apple czy Orange, a muzykę skomponował Paweł Mykietyn, dyrektor muzyczny Nowego Teatru w Warszawie.
- Gdańsk jest magnesem, który od pokoleń przyciąga ludzi odważnych i otwartych, niezależnych i pełnych pasji. I to jest przewodni motyw naszej nowej kampanii. Bo Gdańsk zrywa ze schematami i wyzwala w ludziach to co najlepsze - mówi Anna Zbierska, dyrektor Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta Urzędu Miejskiego w Gdańsku. - Gdyby nie Gdańsk, w którym wszystko się zaczęło, współczesna Europa wyglądałaby inaczej - kończy.
Wasze zdjęcia chmur | Zdjęcia Waszych psiaków | Magdalena Frąckowiak w Mediolanie |
|
Napisz tekst, opublikuj zdjęcia i wygraj nawet 500 zł!Każdy, kto opublikuje artykuł lub fotoreportaż w MMTrojmiasto.pl automatycznie weźmie udział w konkursie "Tym żyje miasto", w którym co miesiąc do wygrania jest 500 zł. | |||
dodaj artykuł | dodaj wpis do bloga | dodaj fotoreportaż | dodaj wydarzenie |
Zmarł Jan Ptaszyn Wróblewski
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?