Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Beyond The Frame: Wyjdź poza ramy z Gdańskiem i Izą Sokołowską

Redakcja
Gdańsk nie przestaje promować miasta, jako przyjaznego młodym, ...
Gdańsk nie przestaje promować miasta, jako przyjaznego młodym, ... mat. prywatne Izy Sokołowskiej
Gdańsk nie przestaje promować miasta, jako przyjaznego młodym, wolności i kulturze.

Co ciekawe, do współtworzenia kampanii "Gdańsk. Wyjdź poza ramy. Dotknij wolności" zaproszeni zostali mieszkańcy. Specjalnie na jej potrzeby powstał serwis Beyond The Frame, gdzie wszyscy chętni mogą nagrać pięciosekundową wypowiedź, która ma dotyczyć wolności, miłości czy pasji. Swoje nagranie można zmiksować z innymi i opublikować na Facebooku.

Nagraj coś dla Gdańska

- Z nagrań internautów zaproszony przez Gdańsk znany kompozytor stworzy pełnowymiarowy utwór, traktując każdą dźwiękową próbkę jako osobną nutę - informuje Grażyna Adamska z gdańskiego magistratu.

Na czym konkretnie będzie polegała kampania "Gdańsk. Wyjdź poza ramy. Dotknij wolności"? Miasto od połowy października przez rok będzie bardzo mocno promowało Gdańsk, jako miejsce przyjazne wszelkim działaniom, które wychodzą poza tytułowe ramy.

- Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Gdańska, zwiększenie jego rozpoznawalności w kraju i za granicą oraz popularyzacji miasta, jako atrakcyjnej destynacji turystycznej, kulturowej i sportowej. Etap kampanii zaplanowany na 2012 rok będzie związany z promocją turystyczną Gdańska w kontekście EURO 2012 - dodaje Adamska.

Iza i Justyna przełamały bariery, teraz namawiają do tego innych

Oprócz interaktywnej strony internetowej, godne pochwały jest także zaproszenie do akcji dwie osoby, które jak nikt inny wpisują się w nowe hasło promocyjne miasta.

Twarzami akcji będą

Iza Sokołowska, o której pialiśmy niejednokrotnie

, oraz Justyna Dziechciarska. To tancerka, która wygrała walkę o życie z nowotworem i o synka z mężem, czym ekscytowała się cała Polska. Dziś Iza wróciła do tańca i swoją postawą pokazuje czym jest walka o swoje. Justyna Dziechciarska jest z kolei młodą, utalentowaną malarką, która jest autorką imponującego muralu "Dywizjon 303" na gdańskiej Zaspie. Dokonała tego z ogromnym lękiem wysokości.

Oprócz tego, w największych polskich stacjach telewizyjnych zostanie wyemitowany spot reklamowy, reklamy pojawią się także w ogólnopolskich serwisach internetowych. Warto wspomnieć, że reżyserem spotu jest Drew Lightfoot, znany z reklam Apple czy Orange, a muzykę skomponował Paweł Mykietyn, dyrektor muzyczny Nowego Teatru w Warszawie.

- Gdańsk jest magnesem, który od pokoleń przyciąga ludzi odważnych i otwartych, niezależnych i pełnych pasji. I to jest przewodni motyw naszej nowej kampanii. Bo Gdańsk zrywa ze schematami i wyzwala w ludziach to co najlepsze - mówi Anna Zbierska, dyrektor Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta Urzędu Miejskiego w Gdańsku. - Gdyby nie Gdańsk, w którym wszystko się zaczęło, współczesna Europa wyglądałaby inaczej - kończy.


Wasze zdjęcia chmur


Zdjęcia Waszych psiaków


Magdalena Frąckowiak w Mediolanie


Wasze jesienne zdjęcia

Napisz tekst, opublikuj zdjęcia i wygraj nawet 500 zł!

Każdy, kto opublikuje artykuł lub fotoreportaż w MMTrojmiasto.pl automatycznie weźmie udział w konkursie "Tym żyje miasto", w którym co miesiąc do wygrania jest 500 zł.
dodaj artykułdodaj wpis do blogadodaj fotoreportażdodaj wydarzenie
od 7 lat
Wideo

Zmarł Jan Ptaszyn Wróblewski

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto