Wiadomości o lotach udzielać będzie nowy operator - firma LSAS, która zastąpiła GDN AS.
Co ta zmiana oznacza dla pasażerów? Przede wszystkim większą dostępność do informacji o lotach, nie tylko z Gdańska, ale i innych miast. Zarówno na terminalu, jak i dzwoniąc pod numery + 48 58 348 11 63 oraz 801 002 801, personel przekaże nam np. dane dotyczące floty naszego przewoźnika, poinformuje o ewentualnych opóźnieniach. Łatwiej będzie można także zorganizować odprawę bagażowo-biletową.
Całodobowo działać będzie jedynie informacja na samym lotnisku. Infolinia będzie dostępna od 6 do 22.
Jeśli nie wiemy, jak dojechać z lotniska do centrum miasta, do którego się wybieramy, także pomocna będzie informacja LSAS. Pracownicy centrali będą mieć dostęp także do mapy infrastruktury lotniska, w którym się znajdziemy. Nowy agent przekaże nam także dane kontaktowe do biur podróży, czy hoteli.
Dotychczasowy operator, firma GDN AS zajmie się obsługą systemu informacji pasażerskiej (czyli tablic odlotów i przylotów). Kompetencje LSAS mają zwiększyć się jeszcze bardziej w przyszłym roku, gdy nastąpi otwarcie drugiego terminala. Jego budowa rozpoczęła się w marcu 2010 i ma potrwać do wiosny 2012 roku.
Czytaj też:
Rozpoczyna się rozbudowa lotniska w Rębiechowie
Rusza budowa drugiego terminalu w Rębiechowie
Budowa nowego terminalu lotniska przebiega błyskawicznie
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?