Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Chcesz nazwać halę na granicy Sopotu i Gdańska? Masz czas do piątku

Dominika Dankowska
Dominika Dankowska
Korzyści marketingowe z tytułu sponsora tytularnego gdańsko-sopockiej hali to aż 26 mln zł. Oferty można składać do piątku.

Firma lub osoba, która wygra konkurs na tytuł Sponsora Tytularnego Wielofunkcyjnej Hali Sportowo-Widowiskowej na granicy miast Gdańska i Sopotu, będzie mogła nadać oficjalną nazwę hali oraz wykorzystywać jej wizerunek i nazwę, korzystać z obiektu w ramach przyznanego pakietu praw reklamowych i komercyjnych.

Organizatorzy konkursu zapewniają, że jest to jedna z najnowocześniejszych hal tego typu w Europie i jeszcze przed otwarciem cieszy się dużym zainteresowaniem firm eventowych, koncertowych i organizacji sportowych.

Właśnie w tej hali odbędzie się koncert popularnej wokalistki Lady Gaga.

Budowa hali od kuchni: zobacz kilkadziesiąt galerii zdjęć

Według obliczeń, sponsor, aby uzyskać z innych źródeł takie same korzyści marketingowe jak z posiadania tytułu sponsora tytularnego hali w ciągu 5 lat musiałby wydać 26 milionów złotych netto.

Do konkursu mogą przystąpić firmy i osoby, które w poprzednim roku osiągnęły ze sprzedaży 300 milionów złotych netto i do 21 maja do godziny 12 złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie w Urzędzie Miasta w Sopocie.

Czytaj też:


Hala na granicy Gdańska i Sopotu zmieni nazwę

**

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Chcesz nazwać halę na granicy Sopotu i Gdańska? Masz czas do piątku - Gdańsk Nasze Miasto

Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto