Kultura osobista, profesjonalizm, kontakt z pasażerami, a nawet czystość pojazdu czy zachowanie innych pasażerów. To i kilka innych aspektów mogą oceniać mieszkańcy Gdańska w specjalnej ankiecie Zakładu Komunikacji Miejskiej.
- Mamy nadzieję, że analiza ocen pasażerów pomoże nam w podnoszeniu jakości usług, a kierowców i motorniczych zmobilizuje do jeszcze lepszej pracy - tłumaczy Jerzy Zgliszczyński, prezes ZKM w Gdańsku. - Ogromną wagę przywiązujemy do standardów obsługi i kultury prowadzących pojazdy. Wyniki pierwszej ankiety pokazują, że pasażerowie dostrzegają nasze starania, a to nas cieszy i motywuje - podkreśla.
Ankieta jest anonimowa, każdy może ocenić sześć aspektów używając skali 1-5. Warto dodać, że to nie jedyny sposób monitorowania zadowolenia (lub niezadowolenia) pasażerów tramwajów i autobusów. Przez cały rok mogą oni zgłaszać swoje uwagi poprzez specjalny formularz kontaktowy.
Przypomnijmy, że kierowcy i motorniczowie byli już oceniani na początku tego roku. Wówczas udział w ankiecie wzięło ponad 1,6 tys. osób. Blisko połowa z nich wystawiła tylko trójki, a tylko 8 proc. dało motorniczym i kierowcom piątki.
Zobacz też: Kultura i profesjonalizm w Zakładzie Komunikacji Miejskiej w Gdańsku ledwo na trójkę
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?