Filmy z rolnikiem w kostce słomy, kierowcą autobusu unoszącym się na skrzydłach motyla i dziewczyną wystrzeloną ze sznura na bieliznę w kierunku stoczni zanotowały już prawie 2,5 miliona odsłon w Internecie. W ramach kampanii uruchomiono profil na Facebooku - "Mocniej pofalowani", do sieci trafiły artykuły o wpisy na forach o zaskakującym działaniu fal GDN, a w centrum Gdańska pojawili się "naukowcy" z Instytutu Rezonansu i Interferencji, przebrani w białe kombinezony badający obecność fal GDN. Stwierdzili oni, że najwyższe stężenie fal GDN odnotowano w Gdańsku.
- Instytut Rezonansów i Interferencji, przeprowadził badania na grupie ochotników, których poddano działaniu tajemniczych fal. Ze wstępnego raportu z tych badań wynika, że pod wpływem fal GDN w mózgu dochodzi do wzmożonej produkcji endorfin. Badani mówili o nagłym przypływie energii i ogarniającej ich błogości. Wykazywali także bardzo wysoką potrzebę aktywności oraz skłonność do działań spontanicznych, zachowywali się nieprzewidywalnie i w sposób nieskrępowany - czytamy w jednym z takich tekstów.
Dopełnieniem kampanii prowadzonej pod hasłem "Gdańsk. Dotknij wolności" jest rozwinięcie tej idei i zobrazowanie panującej w Gdańsku atmosfery, która inspiruje mieszkańców do twórczego działania. Odbywa się to poprzez spot reklamowy emitowany w TVN, TVN24 i CNN.
Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej jest reklama prasowa i internetowa oraz na uchwytach w środkach komunikacji miejskiej w największych miastach Polski.
Grażyna Adamska, kierownik Referatu Wizerunku Miasta w Urzędzie Miejskim w Gdańsku wyjaśnia, że cała kampania wpisuje się w główne założenia strategii wizerunkowej miasta, która opiera się na promocji Gdańska, jako miasta wolności.
- Zależało nam na tym, żeby z tą kampanią dotrzeć do młodych ludzi, którzy najczęściej korzystają z Internetu. W tej kampani stawiamy na wolność działania mieszkańców Gdańska - mówi Grażyna Adamska.
Budżet przeznaczony na całość kampanii (koncepcja, produkcja i zakup mediów) to ok. 1,9 mln zł. Kampania kierowana jest przede wszystkim do mieszkańców dużych miast, kobiet i mężczyzn w wieku 16-45 lat, ze średnim i wyższym wykształceniem, mieszkających w Polsce, Niemczech Wielkiej Brytanii i Skandynawii. Potrwa do 3 października br., ale możliwe, że będzie przedłużona. Kampanię zrealizowała agencja DSK.
Nasza akcja: Ale obciach! | PGE Arena Gdańsk | Przewodnik |
Archeologiczna Wiosna Biskupin (Żnin)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?