Władze Miasta Gdańsk ogłosiły dziś, tj. 19 maja konkurs na Logotyp Miasta Gdańska, który stanie się oficjalną identyfikacją graficzną miasta.
Nowe logo będzie przeznaczone do promocji i reklamy miasta, będzie używane na plakatach, ulotkach, w spotach telewizyjnych, papierze korespondencyjnym, w reklamach miasta. Będzie zastępował herb miasta.
Według władz miasta, logotyp powinien nawiązywać i kojarzyć się jednoznacznie z Gdańskiem, nie może jednak zawierać w sobie herbu.
Zasady konkurs
Projekt ma być wykonany w wersji kolorowej (dopuszczalne jest użycie maksimum
4 kolorów) i czarno-białej. Należy nakleić fo na sztywnym papierze formatu A3 (297 x 420 mm) w układzie pionowym. W górnej części projekt LOGO wielkości 200 x 200 mm, w dolnej zmniejszenie do wielkości 30 x 30 mm (wersje kolorowa i czarno-biała). Na odwrocie powinno znaleźć się hasło 6-cyfrowe.
Prace oceni Komisja Konkursowa, jednak ostateczną decyzję podejmie prezydent Paweł Adamowicz.
Ogłoszenie wyników nastąpi do 11 lipca 2008 r.
Komisja wybierze trzy zwycięskie projekty. Ich autorzy otrzymają nagrody finansowe, 12 tys. zł za I miejsce, 8 tys.zł za II miejsce i 6 tys. zł za III miejsce.
Szczegółowe informacja znajdują się także na stronie Gdańska.
META nie da ci zarobić bez pracy - nowe oszustwo
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?