- Automaty biletowe są czymś blokowane, by nie wydawały reszty. To przytrafiło mi się na przystanku Jaśkowa Dolina, ok. 12-13 - napisał do nas Czytelnik. To jeden z wielu sygnałów w tym temacie, jakie otrzymaliśmy w ostatnim czasie. Opisywały identyczne sytuacje w Oliwie, na Zaspie, w Nowym Porcie, a nawet w centrum Gdańska. Sami również natknęliśmy się na to podejrzane "zachowanie" biletomatów we Wrzeszczu. Co można zrobić w tej sytuacji?
BIletomaty w Gdańsku niezwykle popularne (WIDEO)
- ZTM nie otrzymało dotychczas żadnych sygnałów dotyczących omawianego procederu. Dla dobra wszystkich pasażerów, prosimy o niezwłoczne informowanie operatora automatów o zauważonych nieprawidłowościach. Na opisywaną sytuację zostali uczuleni również serwisanci operatora - odpowiada Jerzy Dobaczewski, dyrektor ZTM w Gdańsku.
Wystarczy zgłosić sprawę telefonicznie pod numerem: +48 58 58 58 075, lub na adres e-mail: [email protected]. Obsługą i serwisowaniem automatów zajmuje się firma AVISTA Sp. z o.o. z Warszawy.
Reklamacje można składać na podane wyżej dane kontaktowe, wypełniając specjalny formularz ze strony www.ztm.gda.pl lub osobiście w Punktach Obsługi Klienta:
- nr 1 na pętli tramwajowej na Chełmie, przy ul. Witosa 12 (wt, śr, pt: 7.30-14.30; pn, cz: 10.30-17.30);
- nr 2 w Gdańsku-Wrzeszczu, przy ul. Grunwaldzkiej 8 (pn, śr: 10.30-17.30; wt, cz, pt: 7.30-14.30);
- Punkt Reklamacyjny w siedzibie ZTM Gdańsk, przy ul. Na Stoku 49 (pn-pt: 7-15).
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?