Działanie promocyjne realizowane przez gliwicką agencję AP360 rozpoczęło się w 2016 roku i początkowo miało zasięg regionalny. Od czerwca b.r. nośniki wielkoformatowe z wizerunkiem przytulnych czworonogów można spotkać na ulicach innych województw.
Na jednej z pierwszych wielkoformatowych reklam pojawił się Forrest, Golden Retriever po przejściach. Dzielny pies musiał zmierzyć się z guzem, który zaatakował śledzionę oraz grzbiet. Przeszedł szereg zabiegów, długie leczenie i rehabilitację. Fundacja Aurea, która zajęła się Forrestem, zapewnia, że rekonwalescencja przebiega tak, jak zaplanowano i jest szansa, że psiak jeszcze długo będzie cieszył się życiem.
Zobacz także: Czworonogi spacerowały po Długim Targu
Celem kampanii jest przekonanie społeczeństwa, że zwierzęta przygarnięte z ulicy, czy ze schroniska nie są gorsze od tych zakupionych w hodowlach. Twórcy chcą też wesprzeć instytucje zajmujące się psami, które są schorowane lub porzucone. Agencja AP360 informuje, że schroniska, które zaangażowały się w akcję, potwierdzają zwiększone zainteresowanie adopcjami oraz niesienia innej pomocy instytucjom.
Od 16 lipca na billboardach zobaczymy Toffika, podopiecznego stowarzyszenia SOS Beagle. W tym miesiącu reklamy pojawią się w Katowicach, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu oraz Łodzi. Rozpoczęcie akcji w Trójmieście zaplanowane jest na sierpień.
Niezwykła przyjaźń psa i małej świnki
Strefa Biznesu: Plantatorzy ostrzegają - owoce w tym roku będą droższe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?