Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Multikino tłumaczy się z płatnego parkingu: To dla dobra klientów

Redakcja
Gdańskie Multikino karze sobie płacić za parkowanie przed kinem. ...
Gdańskie Multikino karze sobie płacić za parkowanie przed kinem. ... Aneta Niezgoda / mat. prasowe
Gdańskie Multikino każe płacić za parkowanie przed kinem. Mieszkańcom się to nie podoba, a kino tłumaczy, że to dla ich dobra.

Przeczytaj list Czytelniczki: "Płatny parking przy Multikinie to przesada"

Przypomnijmy, że od 20 września trzeba płacić za parkowanie pod gdańskim Multikinem. Niby tylko złotówkę za godzinę, ale mimo wszystko takie rozwiązanie nie spodobało się gdańszczanom. Otrzymaliśmy nawet maila od Magdy, naszej Czytelniczki, która skarży się na tę sytuację, podkreślając m.in., że bilety i tak są stosunkowo drogie, a sporo osób jeździ do kina samochodem i jest narażona na dodatkowe koszty.

Zapytaliśmy o tę sprawę samych zainteresowanych. Poniżej wyjaśnienia Multikina, przekazane nam przez Natalię Kaletę, specjalistkę ds. PR sieci kin:

"Z parkingu przy Multikinie bardzo często korzystały osoby udające się do sąsiadujących z Multikinem instytucji oraz firm, a nasi klienci przyjeżdżający do kina samochodem nie mieli gdzie go zostawić. Na otwartym parkingu zdarzały się również kradzieże oraz dewastacje pozostawionych pojazdów. Coraz częściej słyszeliśmy prośby o wpłynięcie na zaistniałą sytuację.

Powyższe argumenty oraz prośby przekonały nas do oddania tego terenu dzierżawcy, który profesjonalnie zajmuje się obsługą parkingów i od 20 września br. parking jest płatny. Natomiast dla klientów sieci Multikino cena biletów wynosi zaledwie 1 zł za każdą rozpoczętą godzinę przez pierwsze cztery godziny. Czyli za cztery godziny postoju klient sieci Multikino powinien zapłacić 4 zł. W celu otrzymania zniżki należy bilet parkingowy okazać w kasie kina, aby został zeskanowany przez kasjera. Jeśli bilet parkingowy nie został okazany w kasie i zeskanowany, jak w przypadku pani Magdy, to automat pobrał pełną opłatę, czyli 3 zł za każdą rozpoczętą godzinę. Wiemy, że jest to nowa sytuacja dla naszych klientów dlatego szeroko informujemy o tym, jak uzyskać zniżkę na parking przy Multikinie. W dniu wizyty pani Magdy przed wejściem do kina oraz na jego terenie informacje dostępne były na plakatach oraz w formie elektronicznej. Jeśli pani Magda zapytałaby obsługę kina o opłatę nim jej dokonała, pracownicy bez problemu udzieliliby jej wszystkich informacji. Natomiast po dokonaniu przez panią Magdę opłaty za parking pracownicy kina nie mogli już pomóc. W takiej sytuacji należy kontaktować się bezpośrednio z pracownikami firmy APCOA.

Mamy nadzieję, że nasi dotychczasowi klienci przyzwyczają się do wprowadzonej zmiany i docenią to, że dbamy o ich bezpieczeństwo. Ponadto dzięki temu, że parking jest płatny nie będzie on już tak bardzo zapełniony przez osoby udające się do sąsiadujących z nami instytucji i naszym klientom będzie łatwiej znaleźć miejsce parkingowe. Aby uniknąć takich sytuacji, jak ta, która spotkała panią Magdę, poza informacjami w Multikinie, pracownicy będą dodatkowo pytali osoby kupujące bilet na seans, czy chcą zeskanować bilet parkingowy."

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto