Aby połączyć się z bezpłatną infolinią z telefonu komórkowego, trzeba wykręcić numer 94 340 67 12, z telefonu stacjonarnego - 800 133 773. Oba numery będą aktywne w godz. 16-8, w dni powszednie, a także przez całą dobę w soboty i niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy i święta. Dyżurować pod nimi będą ludzie, a nie "automatyczni" urzędnicy, których głos jest odtwarzany z taśmy.
Dzwoniąc pod powyższe numery, będzie można dowiedzieć się po pierwsze - jakie zasady obowiązują przy korzystaniu z bezpłatnych usług medycznych i w jakich placówkach wykonywane są świadczenia medyczne zakontraktowane przez pomorski NFZ. Po drugie - poznamy średni czas oczekiwania na udzielenie świadczenia oraz liczbę zapisanych już pacjentów.
Jakie informacje uzyskamy z nowej infolinii NFZ?
Nadal czynna będzie automatyczna infolinia (pod nr. 58 321 86 99) z informacjami o leczeniu uzdrowiskowym, świadczeniach medycznych w Unii Europejskiej oraz dobrowolnym ubezpieczeniu zdrowotnym. Codziennie też, od godz. 8 do 16 (z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy) informacji o leczeniu kontraktowanym przez NFZ udzielają pracownicy pomorskiego NFZ w punktach obsługi ubezpieczonych w Gdańsku (58 321 86 76 i 58 321 85 71), Gdyni (58 622 64 68), Chojnicach (52 397 46 81), Malborku (55 273 46 83) oraz Słupsku (59 840 29 86).
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?