Rada nadzorcza energetycznego giganta uznała, że projekt stadionu w Gdańsku idealnie wpisuje się w strategię marketingową PGE, która zakłada podnoszenie rozpoznawalności i budowanie mocnej pozycji, także dzięki inwestowaniu w sport.
- To dla nas bardzo ważny projekt z punktu widzenia budowania wizerunku i rozpoznawalności marki PGE - mówi Tomasz Zadroga, prezes zarządu PGE Polska Grupa Energetyczna. - Transakcje Naming Rights w Polsce są wciąż w początkowej fazie rozwoju. Jednak przykłady podobnych rozwiązań w takich krajach jak Niemcy czy Stany Zjednoczone pokazują, że ta inwestycja przynosi znaczącą wartość dodaną dla podmiotów biznesowych - dodaje.
PGE za prawa do nazwy stadionu zapłaciła 35 milionów złotych. Umowa obowiązywać będzie do końca 2014 roku. Na PGE Arenie Gdańsk odbędą się trzy spotkania grupowe i jeden ćwierćfinał finałów Uero 2012.
Ferie - informator | Opener 2010 | Narty w Trójmieście | Baltic Arena | Matura 2010 | Photo Day |
Pomeczowe wypowiedzi po meczu Włókniarz - Sparta
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?