Właściciele i pracownicy linii lotniczych Wizz Air mają powody do świętowania. Przez 19 lat współpracy z Portem Lotniczym im. Lecha Wałęsy w Gdańsku, obsłużono 25 milionów pasażerów. Tę wiadomość przekazał dział marketingowy przewoźnika.
Jesteśmy dumni, że osiągnęliśmy ten historyczny kamień milowy, jakim jest przewiezienie 25 milionów pasażerów na lotnisku w Gdańsku. Jest to dowód zaufania i lojalności, jakimi nasi pasażerowie obdarzyli WIZZ przez lata. Niezmiennie staramy się oferować najniższe ceny, doskonałą obsługę i rozbudowaną siatkę miejsc docelowych, aby zaspokoić wszelkie potrzeby naszych klientów - mówił Zsuzsa Trubek, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Air
Od 2004 roku firma Wizz Air ma swoje miejsce na płycie gdańskiego lotniska. Przez 19 lat udało się stworzyć 35 kierunków lotniczych do 17 krajów na całym świecie. Jak zaznaczają właściciele przewoźnika, lokalizacja lotniska jest kluczowa dla funkcjonowania i rozwoju firmy.
Cieszymy się, że możemy dziś w Gdańsku celebrować 25 milionów obsłużonych pasażerów linii lotniczej Wizz Air – naszego kluczowego przewoźnika. Wiele zmieniło się od 2004 roku, kiedy Wizz Air uruchomił swoje pierwsze połączenie z Gdańska do Londynu-Luton. Dziś, po 19 latach, dzięki naszej współpracy możemy zaproponować naszym pasażerom bogatą siatkę połączeń. Wspólnie dążymy do realizacji coraz to nowych celów, dzięki czemu zarówno linia lotnicza Wizz Air jak i Port Lotniczy Gdańsk mogą pochwalić się dynamicznym rozwojem. Mam nadzieję, że nasza współpraca w dalszym ciągu będzie tak owocna jak do tej pory - powiedział Tomasz Kloskowski, Prezes Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?