Rozwiązania komunikacyjne w Trójmieście: Gdańsk i Gdynia szukają partnerów w Europie
Na ulicach stanęło 80 tablic na ogłoszenia, którym towarzyszyła akcja "Nie wstydź się zerwać!" promująca zrywanie ogłoszeń z przystanków komunikacji miejskiej. Duży nacisk położono na promocję jednośladów - to jej służyły "Rowerowe piątki" - czyli kampania wręczania rowerzystom upominków, czy "Moda na rower" - sesja zdjęciowa i plakaty, z których modni gdańszczanie zachęcają do wyboru jednośladów - Postrzeganie komunikacji miejskiej jako środka transportu dla ludzi ubogich i emerytów a własnego samochodu jako symbolu wyższego statusu społecznego to według urzędników najtrudniejsze wyzwania, jakie czekały na Civitas Mimosa. Dziś są przekonani, że, przynajmniej częściowo udało się je przezwyciężyć. - Będziemy je kontynuować. W tym roku rozpocznie się skierowany do rowerzystów 2-letni unijny projekt "Cyclo Cities" - zapowiada Kitliński.