Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

SKM odpowiada: zadbamy o lepszy kontakt

Redakcja MM
Redakcja MM
Zadbamy o lepszy kontakt kierownika pociągu z pasażerami, przyjrzymy się informacji megafonowej - SKM odpowiada na nasze uwagi dotyczące braku informacji podczas środowej wichury.

W dniu największej wichury, od wczesnych godzin porannych do późnego wieczora byłem w ścisłym kontakcie z dziennikarzami Dziennika Bałtyckiego, Gazety Wyborczej, portalu trójmiasto.pl oraz Gazety Fakt.

W kwestii rzekomego braku informacji ze strony SKM w dniu wichury, proszę o trochę wyrozumiałości. Przewozimy na dobę ponad 100 tys. osób i przyjmując, że w danej chwili dzwoniło do nas np. 10 tys, osób niewykonalnym technicznie jest, aby każdy pasażer połączył się szybko z naszą centralą. Pamiętajmy też, że sytuacja pogodowa była ekstremalna, nasze ekipy pracowały cały dzień i noc przy usuwaniu skutków wichury, nierzadko narażając swoje życie i zdrowie.

Niemniej, dziękuję w imieniu Szybkiej Kolei Miejskiej za wszystkie komentarze dotyczące zaobserwowanego przepływu informacji i obiecuję, że następnym razem zadbamy bardziej o poprawny kontakt kierownika pociągu z pasażerami, bo to on jest rzeczywiście najbliższym pasażerom przekaźnikiem informacji w takich sytuacjach.

Będziemy pracować nad wprowadzeniem nowych procedur, tak aby każdy kierownik
pociągu SKM w wypadku dłuższego postoju jednostki, zakomunikował pasażerom
powody oraz przewidywany czas nieoczekiwanej przerwy w podróży.

W kwestii strony internetowej, to sytuacja zmieniała się tak szybko, że zamieszczanie na niej informacji często już nieaktualnych nie byłoby działaniem profesjonalnym. Najlepiej  był zorientowany dyspozytor spółki i to on udzielał informacji o zmieniającej się w każdej minucie sytuacji. Proszę też pamiętać o globalnych kłopotach z dostawami energii i związaną tym dezorganizacją działania linii telefonicznych.

Odnośnie informacji megafonowej w pociągach, to mam dobre wieści dla pasażerów. Każdy modernizowany obecnie pociąg SKM ma pełny system informacji audio-wizualne i posiadamy takich jednostek obecnie około dziesięciu.

Przyjrzymy się też działaniu informacji megafonowej na peronach i wyciągniemy z tej trudnej lekcji, jaką dała nam natura, odpowiednie wnioski.

Marcin Głuszek
Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży
PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o.

Twoim zdaniem! Czekamy na Wasze komentarze pod tekstem. Wkrótce również opublikujemy komentarz Mieczysława Struka, wicemarszałka województwa pomorskiego.

Czytaj też:

Serwis specjalny: sytuacja kryzysowa w Trójmieście: wideo, zdjęcia

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto