Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Strajk Energi nie zaszkodził klientom firmy

Aneta Niezgoda
Aneta Niezgoda
W proteście wzięło udział 27 proc. z 12,5 tys. pracowników grupy. Klienci spółki w żaden sposób nie odczuli strajku.

- W spółce odpowiedzialnej za obsługę klienta udział w akcji protestacyjnej wzięło udział  niespełna dziesięć procent pracowników - mówi Beata Ostrowska, rzeczniczka Grupy Energa. - Energa uruchomiła 45 dodatkowych punktów obsługi, zlokalizowanych w pobliżu Biur Obsługi Klienta, czynnych od godz. 7 do 17.

Strajk zapowiedziano 12 czerwca, po zerwaniu rozmów pomiędzy związkowcami, a zarządem grupy. Związki odrzuciły w całości pakiet propozycji zmian, który zawierał m.in. plan podwyżki i ujednolicenia systemu płac. Największe emocje budziły żądania, aby zarząd, podejmując najważniejsze dla Energi decyzje, pytał o zgodę związki zawodowe.

- Rozmowy nie przynoszą niczego nowego - mówił w rozmowie z nami Roman Rutkowski ze związku NSZZ "Solidarność", który zorganizował strajk. - Chcemy nie tylko odpowiednich warunków finansowych, ale także wpływu na zarządzanie firmą.
Zarząd Grupy nie zgadza się na część postulatów, ale chce powrócić do rozmów.

- Oczekujemy na propozycję zakończenia sporu i chcemy spotkać się w pierwszym możliwym terminie - mówi Mirosław Czapiewski, dyrektor zarządzający w Energa S.A.

Zobacz jakie możliwości daje Ci MMTrojmiasto.pl >>


emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto