Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

"Tiger" Michalczewski wchodzi w kosmetyki. Scorpionsi już je wypróbowali

Oliwia Piotrowska
Oliwia Piotrowska
- Nikt nie jest w stanie lepiej przetestować antyperspirantów niż sportowcy - Dariusz Michalczewski przedstawia kosmetyki marki Tiger.

Tiger to doskonale znany na rynku napój energetyczny. Jego twarzą jest Dariusz "Tiger" Michalczewski. W październiku marka poszerzy swoją ofertę o kosmetyki - wody toaletowe i antyperspiranty. Opakowania mają design jednoznacznie kojarzący się z napojem, zaś linia zapachowa, jak zapewnia producent, jest seksowna, energetyzująca i bardzo trwała.

- Chyba nikt nie jest w stanie lepiej przetestować antyperspirantów niż sportowcy, którzy codziennie muszą brać udział w wyczerpujących treningach, podejmować trudne wyzwania i radzić sobie ze stresem - mówi Dariusz Michalczewski. - Bezskutecznie próbowałem znaleźć antyperspirant spełniający wszystkie wymagania, jakie stawiam przed tego typu produktami. W końcu postanowiłem wraz z najlepszymi profesjonalistami wyprodukować dezodorant, który w pełni mnie zadowoli.

Fit, Emotion, Energy i Fight

Wody toaletowe i dezodoranty dedykowane są dla aktywnych pań i panów. Będziemy mogli wybierać w zapachach różnych linii. I tak w linii dla kobiet znajdziemy TIGER Fit "dla kobiet dynamicznych i wymagających" i TIGER Emotion, "ciepły, zmysłowy zapach dla każdej kobiety, która chce się czuć wyjątkowo". Dla mężczyzn będą to TIGER Energy, który wg producenta "przywraca siły witalne, gwarantuje pewność siebie i pobudza do podjęcia inicjatywy" oraz i TIGER Fight, "Korzenne i drzewne nuty wyzwalają potencjał i zagrzewają do podjęcia każdego wyzwania".

Jak zapewnia producent, "kolekcje damskie i męskie cechują się wyszukanymi kompozycjami perfumeryjnymi, ponadstandardowym stężeniem koncentratu zapachowego, skutecznością i wysoką trwałością". Kosmetyki nie są testowane na zwierzętach.

Michalczewski wręczył je już muzykom zespołu Scorpions podczas ich wizyty w Polsce. Pozostali zainteresowani muszą uzbroić się w cierpliwość - Tigery trafią do sprzedaży w październiku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto