- Ten spot powstał typowo pod internet i głównie z myślą o rynku włoskim, bo we Włoszech Boniek jest bardzo popularny i myślę, że przysporzy nam dodatkowych gości- mówi Anna Zbierska, szefowa Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta.- Piłkarz zgodził się też na nagranie wersji włoskojęzycznej spotu. - Zrobił to społecznie - zaznacza Zbierska.
Gdańsk będzie się promował w telewizjach BBC, Eurosport i CNN. Zainwestuje też w reklamy prasowe w największych gazetach krajów, których drużyny zagrają u nas mecz.
ZOBACZ! Drugi spot promujący Gdańsk na Euro 2012
ZOBACZ! Jak promuje się Gdańsk? Oryginalnie czy stereotypowo?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?