Trwający 30 sekund filmik przedstawia gdańszczan, którzy idą w życiu pod prąd i nie poddają się schematom. Wśród nich znalazła się Iza Sokołowska, utalentowana gdańska tancerka, której kariera zawisła na włosku ze względu na nowotwór kręgosłupa. Mimo to wygrała walkę o swoje życie i pasję.
W spocie występuje też malarka Justyna Dziechciarska, która pokonując lęk przed wysokością, na jednym z bloków stworzyła wielki mural.
Władze Gdańska tłumaczą, że zależało im, by to gdańszczanie stali się ambasadorami miasta. Twierdzą też, że choć w tym roku na kampanię przeznaczono 2,5 mln zł, warto było wydać te pieniądze. - Markę buduje się latami. My od 2008 roku tworzymy wizerunek Gdańska jako miasta wolności. Efekty sprawdzimy pod koniec 2012 roku, gdy kampania się zakończy - mówi Grażyna Adamska z Urzędu Miasta Gdańska.
Nagi rolnik reklamuje Gdańsk, ale tylko w internecie. Zobacz film - jak promuje się miasto
Na przełomie listopada i grudnia spot ukaże się również w CNN oraz France24.
Na potrzeby kampanii stworzono też platformę internetową www.BeyondTheFrame.pl, gdzie każdy może nagrać 5-sekundową wypowiedź na temat tego, czym dla niego jest wolność, miłość czy pasja. Z nagrań tych kompozytor ułoży pełnowymiarowy utwór.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?