Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej zostało laureatem trzeciej edycji Ogólnopolskiego Programu "Firma Przyjazna Klientowi", organizowanego przez Instytut Zarządzania w Warszawie.
- To niezwykle ważne wyróżnienie – podkreśla Anna Jakób, dyrektor ds. handlowych w GPEC. – Potwierdza ono, iż wybraliśmy odpowiedni kierunek rozwoju firmy, orientujący jej działania na dobre relacje z klientami oraz komunikację z rynkiem.
Godło Programu Certyfikującego przyznawane jest firmom, które wyróżniają się nowoczesną i kompetentną obsługą klienta. Aby znaleźć się w czołówce, firma przeszła trzy etapy weryfikacji, między innymi, badanie jakości obsługi Klienta w formie zewnętrznego audytu (przy zastosowaniu metody tajemniczy klient).
Strefa Biznesu: Praca sezonowa. Jaką umowę podpisać?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?