MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

GPEC laureatem Programu Certyfikującego "Firma Przyjazna Klientowi"

(JKL)
Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej zostało laureatem trzeciej edycji Ogólnopolskiego Programu "Firma Przyjazna Klientowi", organizowanego przez Instytut Zarządzania w Warszawie.

Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej zostało laureatem trzeciej edycji Ogólnopolskiego Programu "Firma Przyjazna Klientowi", organizowanego przez Instytut Zarządzania w Warszawie.
- To niezwykle ważne wyróżnienie – podkreśla Anna Jakób, dyrektor ds. handlowych w GPEC. – Potwierdza ono, iż wybraliśmy odpowiedni kierunek rozwoju firmy, orientujący jej działania na dobre relacje z klientami oraz komunikację z rynkiem.

Godło Programu Certyfikującego przyznawane jest firmom, które wyróżniają się nowoczesną i kompetentną obsługą klienta. Aby znaleźć się w czołówce, firma przeszła trzy etapy weryfikacji, między innymi, badanie jakości obsługi Klienta w formie zewnętrznego audytu (przy zastosowaniu metody tajemniczy klient).

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Praca sezonowa. Jaką umowę podpisać?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: GPEC laureatem Programu Certyfikującego "Firma Przyjazna Klientowi" - Gdańsk Nasze Miasto

Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto