Otwarta w piątek wystawa jest okazją do zobaczenia najlepszych międzynarodowych kampanii poruszających tematykę ekologii zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska.
- Ideą wystawy jest przede wszystkim promocja edukacji społecznej – mówi Anna Palowicz, organizator wystawy – Chcemy zwrócić uwagę na kampanie, które w pozytywny sposób zwracają uwagę na problemy współczesnego świata.
Wystawa to również prezentacja przykładów połączenia marketingu, komunikacji i biznesu we wspieraniu najważniejszych zagadnień społecznych współczesnego świata.
Czytaj także: Ekologiczne centrum edukacji w Brzeźnie? Gdańsk widzi tam i zdrowe centrum i drogi wieżowiec
- Poprzez wybrane przez nas zdjęcia chcemy uświadomić innym problemy naszej planety – dodaje Palowicz. – Należy sobie uświadomić, że przyjdą kolejne pokolenia, które też będą chciały żyć w czystym środowisku, należy o nich pomyśleć.
Prezentowane prace były nagradzane m.in. w Cannes Lions Prace, ACT Responsible, Golden Drum Award, Clio Award. React For World prezentuje również polskie przykłady kampanii społecznych, które poruszają problemy współczesnego świata i zostały nagrodzone w krajowych oraz międzynarodowych konkursach.
- Wybrane kampanie są przekonywujące i zwracają uwagę przechodniów – tłumaczy Grażyna Adamska z biura prezydenta do spraw Promocji Miasta. – Sztuką jest pokazać problem nie szokując, organizatorzy wybrali takie prace, które pobudzają do refleksji.
Gdańsk jest pierwszym miastem, w którym prezentowana jest wystawa. Później prace zostaną zaprezentowane w Poznaniu, Warszawie, Łodzi i Krakowie.
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?