W piątek, 25 listopada 2011 roku zostaną zaprezentowane skrajnie różne kreacje. Pokazane zostaną zarówno filmy reklamowe, które do tej pory nigdy nie miały szansy zaistnienia oraz takie, które dostrzeżono i nagrodzona na światowych konkursach reklamy. Wśród nich m.in. przegląd współczesnej reklamy rosyjskiej i najlepsze reklamy brytyjskie.
Noc Reklamożerców to unikalny na świecie spektakl złożony wyłącznie z reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy. Organizowany jest od 30 lat, w 40 krajach na świecie, w tym także w Polsce.
Podczas tej jednej wyjątkowej Nocy prezentowane są filmy reklamowe pochodzące z 54 krajów. Każdego roku widzowie mogą obejrzeć ponad 400 wyselekcjonowanych reklam w tym również nagradzane w konkursach, nigdy nieemitowane i zakazane.
Reklamy wyświetlane podczas Nocy pochodzą z reklamoteki Jean Marie Boursicot - największego na świecie archiwum filmów reklamowych. Posiada On w swoich zbiorach ponad 500 000 filmów reklamowych z całego świata. Każdego roku do reklamoteki spływa 25 000 nowych filmów. Z tych właśnie filmów Jean Marie Boursicot komponuje sześciogodzinny spektakl, złożony wyłącznie z reklam.
Noc Reklamożerców nie jest encyklopedycznym czy festiwalowym przeglądem. Reklamy najnowsze przeplatają się z archiwalnymi. Dzieła znakomite z kiczem, filmy fantastyczne ze wzruszającymi, nagrodzone na międzynarodowych festiwalach z nigdy niewyemitowanymi.
Repertuar Nocy Reklamożerców 2011
- Adidas i Volkswagen grają w Gwiezdnych Wojnach
- kampania reklamujące Las Vegas
- najlepsze międzynarodowe kampanie humanitarne i społeczne
- lata 70-te i proszki do prania
- triumfalny powrót holenderskich filmów Central Beheer
- najkrótszy film w historii reklamy
- słynne kreskówki Waltera Lanza dla Coca Coli
- szwajcarskie reklamy prezerwatyw Crest w latach 90-tych
- przegląd reklamy argentyńskiej
Konkurs: Mamy dla Was po trzy podwójne bilety do Multikina w Gdańsku i Gdyni na to wydarzenie. Co zrobić żeby wygrać? Jako zarejestrowany użytkowniknapisz w komentarzu proste, krótkie hasło reklamowe dla naszej akcji "Gastrofaza" oraz napisz do którego kina chcesz bilety. Autorzy sześci najlepszych haseł (po trzy do kina w Gdyni i Gdańsku) otrzymają od nas zaproszenia na Noc Reklamożerców. Na komentarze czekamy do poniedziałku, 21 listopada. |
Ceny biletów na Noc Reklamożerców 2011 w Trójmieście (25 listopada 2011):
|
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?