Mowa m.in. o współpracy z mediami, organizowaniu konferencji prasowych, czy kreowaniu polityki promocyjnej miasta. Lista wymagań jest długa - większość z nich ma jednak na celu poprawienie, mocno nadszarpniętego ostatnio, wizerunku publicznego władz Gdańska.
**
Główny specjalista ds. komunikacji i marki miasta Gdańska. Czy jest potrzebny?**
Nabór na to stanowisko miał się zakończyć w środę. Ale, jak się okazuje, nadal trwa.
- Zgłoszenia na konkurs przyjmujemy dziś do godz. 24. Na razie jest 10 chętnych, ale do pierwszego posiedzienia komisji ich zgłoszenia są w zaklejonych kopertach, więc nie wiadomo kto je złożył - informuje Antoni Pawlak, rzecznik Pawła Adamowicza. - Z grona wszystkich kandydatów, dwóch najlepszych zostanie zaproszonych na rozmowę z prezydentem i to on zdecyduje, kogo zatrudni.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?