Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Pomorze będzie się promowało podczas festiwalu Karlskrona Skargardsfest w Szwecji!

AMN
www.prot.gda.pl
Po Kaliningradzie i Berlinie czas na Szwecję. Teraz tam Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna promuje nasz region. Już na początku sierpnia w czasie festiwalu muzycznego Karlskrona Skargardsfest, Pomorze zaprezentuje się jako jedyny partner spoza Szwecji.

- Szwecja, to kolejny rynek, na którym PROT skoncentrował działania promocyjne. Od początku roku PROT korzysta z kanałów komunikacyjnych udostępnionych przez przewoźnika Stena Line, jak również prowadzi szereg niezależnych działań zorientowanych na odbiorcę indywidualnego - informują na swojej stronie internetowej pracownicy PROT.

Wyliczają również, że pod koniec maja wydany został dodatek do bezpłatnej gazety codziennej Commersen, dystrybuowanej na terenie południowej Szwecji. Ale to nie koniec:

- Pomorskie przypomni o sobie Szwedom również na początku sierpnia w czasie odbywającego się w Karlskronie festiwalu muzycznego Karlskrona Skargardsfest. Region jako jedyny partner spoza Szwecji zaproszony został do aktywnego włączenia się w wydarzenie - podkreślają pracownicy PROT. I zdradzają, że dla uczestników festiwalu zaaranżowane zostaną dwie przestrzenie – dzienna: kulinarna, relaksacyjna, sportowa oraz wieczorna: klubowa, która dostępna będzie w czasie wieczornych koncertów muzycznych.

Wcześniej w okresie zimowym Pomorze promowało się też w Kaliningradzie - przygotowano reportaż na temat gdańskiego Jarmarku Bożonarodzeniowego w głównym wydaniu wiadomości telewizji kaliningradzkiej KASKAD, spoty reklamujące Trójmiasto na antenie rosyjskiego radia Monte Carlo oraz artykuły o Pomorzu na trzech najpopularniejszych w obwodzie kaliningradzkim portalach internetowych.

Z kolei w kwietniu Pomorze obecne było w Berlinie - motywem przewodnim była Gdynia i wydarzenie Open’er Heineken Festiwal.

- W tym roku PROT razem z Urzędem Marszałkowskim, gdańskim Portem Lotniczym oraz miastem Gdańsk, Gdynia i Spotot na działania promocyjne na runku zagranicznym przeznaczy 700 tys. zł - mówi Łukasz Magrian, zastępca dyrektora biura PROT. - Najwięcej działań planujemy na rynku rosyjskim oraz skandynawskim.

Dlaczego promujemy się akurat w Skandynawii?
- Staramy się wykorzystać bezpośrednie połączenia komunikacyjne, jakie mamy ze Szwecją. Jesteśmy też atrakcyjni dla tego państwa ze względu na niskie ceny. Mamy też silnych partnerów, takich jak Stena Line, która w dużej mierze współfinansuje promocje Pomorza w Szwecji - odpowiada Łukasz Magrian.

od 7 lat
Wideo

Jak czytać kolory szlaków turystycznych?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto