MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

UG: nie ma zgody na komercyjne oferty w ramach studenckich kampanii

Łukasz Stafiej
Łukasz Stafiej
- Nie było i nie będzie mojej zgody na wykorzystywanie imienia uczelni w prywatnych celach komercyjnych - mówi Prorektor ds. Studenckich UG, prof. Józef Arno Włodarski.

Przypomnijmy, w poniedziałek opisaliśmy sprawę studenta prawa Uniwersytetu Gdańskiego, który w ramach uczelnianej kampanii informacyjnej dotyczącej stypendium ministra prowadzonej przez koło naukowe "Pro Societas" oferuje komercyjne usługi pisania odwołań.

Sprawą zainteresowaliśmy uczelnię, której Prorektor ds. Studenckich UG, prof. Józef Arno Włodarski wydał zgodę i udzielił wsparcia kampanii.

Rozmowa z Prorektorem ds. Studenckich UG, prof. Józefem Arno Włodarskim

Czy wydając zgodę na prowadzenie kampanii, wiedział Pan o zamieszczonej na jej stronie komercyjnej ofercie?
Józef A. Włodarski: Organizatorzy kampanii nie informowali uczelni, iż na stronach jej dotyczących znajdzie się odnośnik do komercyjnej oferty pisania odwołań.

W jaki sposób Pan zareagował, w chwili gdy się o tym dowiedział?
Natychmiast skontaktowałem się z organizatorami kampanii z żądaniem zaprzestania tego typu praktyk. Wycofałem również udzielone przeze mnie jako Prorektora ds. Studenckich Uniwersytetu Gdańskiego wsparcie finansowe na druk plakatów reklamujących kampanię.

Co jeszcze Pan postanowił?
Organizatorzy zostali poinformowani, że nie było i nie będzie z mojej strony zgody na jakiekolwiek wykorzystywanie imienia uczelni w prywatnych celach komercyjnych, a jak to miało miejsce w tym przypadku, przy okazji szczytnego celu jakim było rozpropagowanie wiadomości o stypendiach ministerialnych wśród studentów UG.


Czytaj też:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Eurowybory 2024. Najważniejsze "jedynki" na listach

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto