Ci drudzy zapewniali, że wybrany wariant nie jest ostatecznym, a jedynie tzw. rekomendowanym przebiegiem.
- Nadal każdy może zgłaszać swoje zastrzeżenia - zapewniał Tomasz Konopacki, rzecznik prasowy PKM. - Z 16 wariantów, które prezentowaliśmy w zeszłym roku, musieliśmy wybrać jeden, by móc rozmawiać o konkretach.
Przeczytaj także: Studenci zaprojektowali przystanki Kolei Metropolitalnej
Głównym problemem mieszkańców dzielnicy Firoga było planowane wyburzenie dziewięciu budynków. Dwa z nich to zakłady pracy, których właściciele zgłosili się do PKM i czekają na odpowiedź, czy trasę da się przeprowadzić tak, by ocalić budynki.
Przedstawiciele kolei odrzucali też zarzuty co do niebezpiecznego nocnego przewozu paliwa do lotniska. - Odbywa się on od lat i jak na razie nikomu nic się nie stało - zauważali. Przed setką zdenerwowanych osób tłumaczyli także nieobecność radnych i przedstawicieli Urzędu Wojewódzkiego.
- Pojawią się na następnym spotkaniu, gdy zapadną decyzje - zapewniali przedstawiciele PKM.
![emisja bez ograniczeń wiekowych](https://s-nsk.ppstatic.pl/assets/nsk/v1.220.2/images/video_restrictions/0.webp)
Polacy ocenili rząd Tuska. Zaskakujące wyniki
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?