MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Letnica: Nazwę stadionu poznamy w 2010 roku

Redakcja
BIEG 2012 w 2010 roku sprzeda nazwę gdańskiego stadionu, która kosztować będzie kilka milionów złotych i obowiązywać przez pięć lat. W poniedziałek, 23 listopada, poznamy zasady konkursu na sponsora tytularnego.

Biuro Inwestycji Euro Gdańsk 2012 prowadzi obecnie zaawansowane rozmowy z kilkoma podmiotami, które zainteresowane są nabyciem praw do nazwy stadionu w Letnicy. Oprócz tego, poszukiwany jest partner technologiczny i dostawcy różnych towarów i usług.

Ogłoszenie zasad konkursu na sponsora technologicznego zostanie na briefingu prasowym, który odbędzie się w poniedziałek, 23 listopada, o godz. 12 na ul. Łąkowej w Gdańsku. Oprócz tego wkopany zostanie kamień węgielny pod budowę kolejnego boiska ze sztuczną murawą. Już za kilka miesięcy takim obiektem będzie mogła pochwalić się Szkoła Podstawowa nr 4.

Królestwo VIP

Na odbywającej się niedawno w Gdańsku konferencji Press Euro, BIEG 2012 przedstawił koncepcję na komercjalizację powierzchni stadionu w Letnicy. Dzięki m.in. sprzedaży lóż VIP część pieniędzy zainwestowanych w budowę wróci do inwestora obiektu.

- Lóż VIP na naszym obiekcie będzie 40 - mówił na konferencji wiceprezes Biura Inwestycji Euro Gdańsk 2012, Adam Kalata. - Dla wielu firm posiadanie takiej enklawy na stadionie jest ważnym punktem strategii biznesowej oraz elementem podnoszącym ich prestiż. Na podstawie przeprowadzonych badań wiemy, że 71 procent biznesmenów zaprasza do swoich lóż klientów, 63 proc. partnerów biznesowych i kooperantów, 47 proc. pracowników, a tylko 39 proc. znajomych i rodziny - dodaje.

40 lóż będzie mogło pomieścić 1385 miejsc na specjalnej trybunie VIP, która połączona będzie z Klubem Biznesu, tarasem i wydzieloną restaurację dla 500 osób. Przykładowo, reszta kibiców będzie miała do dyspozycji 24 kioski z jedzeniem.

Sklepy, kawiarnie, pub i fitness

- Na tym nie kończy się nasza oferta na marketingowe wykorzystanie tego stadionu - kontynuuje Kaleta. - W planie jest również czynny non stop dwupoziomowy pub na 200 osób, który znajduje się w trybunie północnej oraz Fun Shop połączony z muzeum sportu.

BIEG zamierza zagospodarować również powierzchnię handlowo-usługową, zajmującą ok 9 tysięcy metrów kwadratowych, gdzie znajdą się m.in. sklepy i kluby fitness. Warto dodac, że po Mistrzostwach Euro w okolicy stadionu pojawi się wiele ciekawych miejsc, nie tylko biura i hotele, ale też Międzynarodowe Targi Gdańskie.

_

Pamiętnik stadionu piłkarskiego: relacje, opisy, wideo i zdjęcia z budowy

_

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Mbappe nie zagra z Polską?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto